Klachtenregeling Bij Arioque Esthétique nemen we zorg serieus.
Bij
Arioque Esthétique
nemen we zorg serieus. Wij vinden het belangrijk dat onze klanten tevreden zijn en wij doen daartoe ons uiterste best. Ondanks onze aandacht en inzet kan het gebeuren dat je niet tevreden bent. Je kunt dan een klacht indienen. Je kunt er op rekenen dat wij jouw klacht serieus nemen en dat wij alles zullen doen om samen tot een oplossing te komen. Ook helpt jouw klacht ons om onze dienstverlening te verbeteren.
Je hebt een klacht, wat te doen?
Jouw klacht kun je per email sturen naar
info
@
arioque
.nl
. Omschrijf alstublieft zo precies mogelijk jouw klacht en op welke behandeling(en), behandelaar(s), locatie en tijd(en) deze betrekking heeft. Wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met je op en doen ons uiterste best om de klacht naar tevredenheid op te lossen.
Klachtenfunctionaris
Als je er met ons om wat voor reden dan ook niet uit komt dan kan je contact opnemen met de externe klachtenfunctionaris
waarbij wij zijn aangesloten. Deze klachtenfunctionaris is onafhankelijk en zal jouw klacht met de grootst mogelijke zorg behandelen.
Voor meer informatie:
De Geschillencommissie Zorg
070 – 310 53 80